Nipid | Veebilehed, mis teenivad teile raha

Tasuta pildid veebilehele

Tasuta pildid autoriõiguste lintsentsiga.

Vean kihla, et vajate oma veebisaidi või ajaveebi või sotsiaalmeedia kontode jaoks sageli kvaliteetseid pilte (tasuta pildid võiksid olla) . Kuid fotograafia pole teie tugevaim külg, nii et otsite pilte Google’iga. Kuid kas teadsite, et kui teete Google Images otsingut, pole tulemused kohe kasutamiseks nii tasuta. Enamasti on need fotograafide või omanike autoriõigused. Sellegipoolest võite proovida kasutada otsingutööriistu ja otsida taaskasutamiseks sildistatud pilte. Kuid ma ei usu, et te tulemustega rahule jääte, uskuge mind. 

Noh, autoriõigused on tõesti olulised, aga ma ei taha tegelikult vangi minna ühe või kahe pildi pärast oma blogipostituses, ma arvan, et ka teie ei taha.

Noh, autoriõigused on tõesti olulised, aga ma ei taha tegelikult vangi minna ühe või kahe pildi pärast oma blogipostituses, ma arvan, et ka teie ei taha. Aga head fotograafid on sündinud ja neil on lahendus meiesugustele. Kui soovite end autoriõiguste probleemidest eemal hoida, siis siin on fotoveebisaidid, mis määratlevad nende autoriõiguse litsentsi. Kõigi allpool toodud saitide puhul on seda litsentsi veebisaidilt üldiselt üsna lihtne leida.

Tavaliselt on litsentse kahte tüüpi. Üks neist on Creative Commons Zero – see tähendab, et saate fotosid ilma loata kasutada nii, nagu soovite. Ja teine ​​on Creative Commons koos omistamisega – see tähendab, et saate kasutada ka fotot nii, nagu soovite, kuid peate mainima autori nime. Näiteks “Photo by Angry Beaver” ja linkige see nende veebisaidile (kui neil on see kindlasti).

Nii ei satu teid vangi selle eest, et kasutate oma vajadusteks kellegi teise kvaliteetseid pilte. Hurraa! Niisiis, 7 vapustavat fotovarude veebisaiti teile, kus leiate tasuta pildid:

  • UNSPLASH – suurepärased fotod veebisaidil, kust saate pilte otsida või tellida, et saada 10 uut iga 10 päeva tagant.
  • PIXABAY – suurepärane ressurss tuhandete piltidega. Mulle meeldib kõige rohkem see, et saate otsida kõike kategooriate järgi.
  • FREE IMAGES – Ühendkuningriigis asuv veebisait, millel on tõeliselt kena piltide kogu kogu maailmast.
  • PICJUMBO – täiesti tasuta fotod isiklikuks ja äriliseks kasutamiseks, kõrge eraldusvõimega ja tõeliselt meeldejäävad.
  • PEXELS – iga päev 10 uut kvaliteetset pilti, lihtne navigeerimine ja tõeliselt suur raamatukogu.
  • STOCK SNAP – autoriõiguste piiranguteta, iganädalaselt lisatakse sadu uusi pilte.
  • SNAPWIRE SNAPS – 7 tasuta ilusat fotot iga 7 päeva järel 200 000 maailma andekaimalt fotograafilt.

Mis on SEO?

SEO on peamiselt kodulehe sisu optimeerimine kindlatele märksõnadele ja tehnilistele kriteeriumitele. Kodulehe optimeerimise lõppeesmärk on panna veebileht senisest paremini rankima ehk muuta veeb orgaanilisest otsingust leitavaks märksõnadega, mida kasutavad sinu potensiaalsed kliendid googlest otsides.

 

Mis on seo? Miks on SEO oluline?

SEO väärtuse mõistmiseks jagame oma määratluse kolmeks osaks:

Orgaanilised otsingutulemused: otsingumootori tulemuste lehel (SERP) olevad tasuta kirjed, mille otsingumootor on tuvastanud, on kasutaja päringu jaoks kõige asjakohasemad. Reklaamid (selles kontekstis PPC või kliki eest tasulised reklaamid) moodustavad olulise osa paljudest SERP-dest. Orgaanilised otsingutulemused erinevad nendest reklaamidest selle poolest, et need on paigutatud pigem otsingumootori orgaanilise asetuse algoritmide kui reklaamija pakkumiste alusel. Te ei saa maksta selle eest, et teie leht oleks orgaanilistes otsingutulemustes kõrgem.

Orgaanilised vs tasulised otsingutulemused. Orgaanilise liikluse kvaliteet: kui asjakohased on kasutaja ja tema otsingupäring teie veebisaidil oleva sisu suhtes. Saate meelitada ligi kõiki maailma külastajaid, kuid kui nad tulevad teie saidile seetõttu, et Google ütleb neile, et olete Apple’i arvutite ressurss, kuigi olete õunu müüv talunik, lahkuvad need külastajad tõenäoliselt teie saidilt ilma konversioonide lõpuleviimisel. Kvaliteetne liiklus hõlmab ainult külastajaid, kes on tõeliselt huvitatud teie saidi pakutavatest toodetest, teabest või muudest ressurssidest. Kvaliteetne SEO kasutab ära otsingumootori jõupingutusi sobitada kasutaja otsingu eesmärk SERP-is loetletud veebilehtedega.
Orgaanilise liikluse hulk: kasutajate arv, kes jõuavad teie saidile orgaaniliste otsingutulemuste kaudu. Kasutajad klõpsavad palju tõenäolisemalt otsingutulemustel, mis kuvatakse SERP-i ülaosas, mistõttu on oluline kasutada oma SEO strateegiat asjakohaste lehtede võimalikult kõrgele järjestamiseks. Mida rohkem kvaliteetseid külastajaid oma saidile meelitate, seda tõenäolisemalt näete väärtuslike konversioonide arvu.

Kuidas SEO töötab?

Otsingumootorid, nagu Google ja Bing, kasutavad kogu Internetist leitava sisu kohta teabe kogumiseks roomajaid, mida mõnikord nimetatakse ka robotiteks või ämblikeks. Roomaja alustab teadaolevalt veebilehelt ja järgib sisemisi linke selle saidi lehtedele ning väliseid linke teiste saitide lehtedele. Nende lehtede sisu ja sellele lisatud linkide kontekst aitavad roomajal mõista, millest iga leht räägib ja kuidas see on semantiliselt seotud kõigi teiste lehtedega otsingumootori tohutus andmebaasis, mida nimetatakse registriks.

Kui kasutaja sisestab või sõnab otsingukasti päringu, kasutab otsingumootor keerulisi algoritme, et leida selle päringu jaoks tema arvates kõige täpsem ja kasulikum tulemuste loend. Need orgaanilised tulemused võivad hõlmata veebilehti, mis on täis teksti, uudiste artikleid, pilte, videoid, kohalike ettevõtete kirjeid ja muud niši tüüpi sisu.

Kodulehe briif/ lähteülesande koostamine

Lähteülesande koostamine algab – ülevaatega ettevõttest

Lähteülesande koostamine – Alustame ülevaatega ettevõttest, et ettevõtet paremini tundma õppida ja lennukalt alustada:

  • Mis on peamised tooted või teenuseid, mida ettevõte pakub?
  • Kes on suurimad konkurendid?
  • Mille poolest on ettevõte tuntud/ või mille poolest soovite eristuda?
  • Mis on teie visioon ja missioon?
  • Kuidas siiani olete eristunud konkurentidest / või kuidas soovite konkurentidest eristuda?
  • Mis on peamine sõnum, mida soovite veebisaidil edasi anda

Kas soovite, et veebisait soodustaks müüki?

Nüüd on teada, kes ettevõtte on ja mille eest seisab! Aeg on rääkida üldistest ärilistest probleemidest, mida soovite ettevõtte veebisaidil lahendada. 

Juhul, Kui mõttes on luua uut saiti, soovime teada:

  • Kas soovite, et veebisait soodustaks müüki?
  • Soovite luua bränditeadlikkust?
  • Millist äri funktsiooni veebisait peaks toetama?

Räägi oma sihtgrupist

Eesmärkidele vastava veebisaidi loomiseks peame tundma õppima ettevõtte sihtrühma ehk kliendipersoonat. 

  • Kes on teie tüüpiline klient? B2C puhul (vanus, sugu, huvid, töökoht, pereseis)?
  • Millistes sektorites ja geograafilistes piirkondades nad tegutsevad?
  • Millised on peamised probleemid, mida nad soovivad, et teie ettevõte nende jaoks lahendaks?
  • Mida soovite veebilehega saavutada?

“Saavutamise” näited võivad olla:

  • Ostke toode / tellimus
  • Tellige uudiskiri
  • Võtke ühendust meie meeskonnaga
  • Registreeruge üritustele / veebiseminaridele
  • Täitke päringu / registreerimise / hinnapakkumise vorm

Veebilehe funktsioonid 

Hästi! Oleme saanud täielikuma pildid sellest, mida teete, kes on teie publik ja mida soovite saavutada. Nüüd on aeg sukelduda teie tulevase veebisaidi üksikasjadesse. Need teadmised on meie jaoks kui leib ja kartul söögilaual. Palun andke meile ülevaade lühike ülevaade: 

Lähteülesande koostamine – Loetlege peamised funktsioonid, mis peavad olema kodeeritud. Võimaluse korral lisage lühike kirjeldus iga funktsiooni kohta. Siin on näiteid potentsiaalsetest funktsioonidest:

  • Kasutaja registreerimine ja sisselogimine
  • Liikmete haldamise liides
  • E-kaubanduse platvorm ja veebipõhine arveldamine
  • Blogi või uudiste platvorm
  • Üritused ja veebibroneeringud
  • Otsingufunktsioon
  • Kontaktivormid või muud veebivormid
  • Interaktiivne kaart
  • Sotsiaalmeedia integreerimine
  • Mitmekeelne platvorm

Veebilehe visand läbi teie silmade

Rääkige meile oma lennukatest ideedest, et saaksime rühtida edasi tähtede poole!

  • Disain: Kas ettevõttel on olemas brändingu juhiseid, mis dikteerivad sobiva lähenemisviisi fontide, värvide ja fotograafia osas? Kui ei, siis mida sooviksite näha (värv, font, pildid)?
  • Sisu: Kas vajate abi veebisaidi tekstide kirjutamisel? 
  • Kujutised: Kas teil on olemas pildid veebilehe jaoks? Kas vajate fotograafiteenuseid?
  • Tõlked: Kui sait on mitmekeelne, kas vajate abi veebilehe tõlkimisel? 
  • Turuletuleku turundus: Millised on teie turuletoomise plaanid veebisaidi käivitamisel (nt Google ADS, sotsiaalmeedia, meiliturundus) Kas vajate sellega abi?
  • Stardijärgsed sisuvärskendused: Kas vajate abi veebisaidi sisu haldamisel või teil on ettevõttesisene meeskond, kes vastutab veebilehel vajaminevate sisuvärskenduste eest?

Mis on eelnevat loetelu silmas pidades, need detailid, mida te kindlasti näha ei soovi?

Kuidas mõõta edu?

Kujutage ette: Teie uhiuus veebisait on valmis ja töötab. See on kiire, kasutajasõbralik ja funktsioonirikas. Aga kas see on ka lahendanud probleemid, mille alguses sõnastasite?

Ilma testimata pole seda võimalik teada saada.

Ilma testimata pole seda võimalik teada saada. Siin on mõned näiteid, mida on võimalik mõõtmisel kasutada:

  • Google Analyticsi kasutusmõõdikud
  • Tellijate/vaatajate arv ning nendepoolne saidi kasutamise eesmärk ja seal veedetud aeg
  • Müügivormingute igakuine kasv
  • Sündmuste/webinaride registreerimise ulatus
  • uudiskirjade tellimise ulatus

Veebisaidi juriidilised ja tehnilised nõuded

Oleme peaaegu finišijoonel! Enne kui klikkate saatmise nupule, palun andke meile ülevaade veel paarist punktist:

  • Kas sait peab vastama WCAG või ADA nõuetele? Juurdepääsetavuse nõuded?
  • Kas see peab vastama ELi küpsiseeskirjadele?
  • Kas see peab vastama GDPR-le (isikuandmete kaitse üldmäärusele)?
  • Kas on olemas konkreetne platvorm, millega veebilehte peab siduma?
  • Kas teil on eelistatud mõni maksevärav, kui klient jõuab veebipõhise arveldamiseni?
  • Kas saidi teatud funktsioonid peavad olema integreeritud (olemasolev CRM-i või raamatupidamise platvormiga)?
  • Kas sait nõuab integreerimist kolmanda osapoolega?
  • Millised on teie hostimisnõuded ja kas teil on olemasolev hostimise pakkuja?

Veebilehe kui aka projekti ajajoon

Palun andke meile teada, millal projekt peaks valmima ja mis on teie ootused meile?

Projekt ajakavad: 

  • Mis on projekti alguskuupäev?
  • Mis on projekti tähtaeg?
  • Kas projekt tuleks jagada konkreetsetesse etappidesse? Kui ja, siis mis staadiumis soovite veebilehte üle vaadata ja ettepanekuid teha?

Palun rääkige ka oma meeskonnast: 

  • Kas projektil on üks või mitu kontaktisikut?
  • Kes on kontaktisik?

Palun rääkige meile oma ootustest meile:

  • Mida te meie puhul enim ootate?
  • Mis on teile meievahelise koostöö puhul kõige olulisem?