Veebilehe tegemine algab analüüsist, mis peab olema läbimõeldud ja kindla eesmärgiga.
Veebilehe tegemine algab analüüsist. Oluline on paika panna, mille ja kelle jaoks lehte luuakse. Läbimõeldud veebileht annab info edasi kiirelt ja mugavalt olles külastajale kasulik, sisukas ja meeldejääv. Veebilehe eesmärk on olla omanikule äriliselt kasumlik ning seejuures kergesti hallatav.
See tähendab järgmist:
- Veebileht on ettevõtte tegevuse loogiline väljund digimaailmas.
- Kasutajad saavad aru, mis tegevusvaldkonnaga on tegemist ja miks veebileht nende jaoks loodi.
- Navigatsioon ja ülesehitus on selged ja eesmärgipärased.
- Pakutakse kasutajale edasisi tegevusi (CTA, ehk call-to-action).
Veebilehe külastusest tekkiv esmamulje mõjutab konkreetse brändi kuvandit.
Mis on veebilehe puhul oluline? Tähtis on kasutajamugavus, teenuste leidmine, korrektsus ja üldine stiilipuhas väljanägemine. Esimesena näeb külastaja veebilehe visuaalset poolt, kuid järgmisena ka kõike muud. Visuaalid ja tekstid peavad moodustama ühtse terviku, et kliendil tekiks usaldus ja soov teenust osta.