Veebilehe tegemine | Veebilehed, mis on kasumlikud | Vvunk

Veebilehe tegemine

veebilehe tegemineVeebilehe tegemine algab analüüsist – see peab olema läbimõeldud ja kindla eesmärgiga.

Veebilehe tegemine algab analüüsist.Oluline on paika panna, mille ja kelle jaoks seda lehte tehakse. Hea veebileht annab info edasi kiirelt ja mugavalt. Leht peab olema kasulik, sisukas ja meeldejääv. Veebilehe eesmärk on omanikule tuua äriliselt kasulik ning olla kergesti hallatav. See tähendab järgmist:

  • Veebileht on ettevõtte tegevuse loogiline väljund digimaailmas.
  • Kasutajad saavad aru, mis tegevusvaldkonnaga on tegu ja miks see veebileht nende jaoks loodi.
  • Navigatsioon ja ülesehitus on selged ja eesmärgipärased.
  • Pakutakse kasutajale edasisi tegevusi (CTA, ehk call-to-action).

Veebilehe külastusest tekib esmamulje, mis mõjutab seda, kuidas konkreetset brändi nähakse. Mis on veebilehe puhul oluline? Tähtis on kasutajamugavus, teenuste leidmine, korrektsus ja üldine hea väljanägemine. Esimese asjana näeb külastaja veebilehe visuaalset poolt, kuid järgmisena ka kõike muud. Visuaalid ja tekstid peavad moodustama ühtse terviku, et kliendil tekiks usaldus ja soov teenust osta.

 

Kampaanialeht, mis täidab oma eesmärki

Kampaanialeht on kui maandumisleht, kuhu suunatakse külastajaid läbi interneti-, tele-, raadio- või mõne muu reklaami. See on leht, millel on konkreetne sõnum, kindel eesmärk ja üksainus tegevus.

Mida selgem ja konkreetsem on sinu kampaania- või maandumisleht, seda parem. Külastaja peab mõne sekunditega aru saama, kas tegemist on usaldusväärse lehega. Oluline on info kiire ja lihtne leitavus ning silmale meeldiv visuaalne pool.

Maandumislehele on vaja ka palju kvaliteetset liiklust – hea võimalus selleks on Google Adwords.


Värskeimad veebilehed ja e-poed