Veebilehe tegemine | Veebilehed, mis on kasumlikud | Vvunk

Veebilehe tegemine

veebilehe tegemineVeebilehe tegemine algab analüüsist – see peab olema läbimõeldud ja kindla eesmärgiga.

Veebilehe tegemine algab analüüsist ja paika tuleks panna, milleks ja kelle jaoks seda lehte tehakse. Hea veebileht annab info edasi kiirelt ja mugavalt. Leht peab olema kasulik, sisukas ja meeldejääv. Veebilehe omanikule peaks see olema aga äriliselt kasulik ning lihtsasti hallatav. See tähendab järgmist:

  • Veebileht on ettevõtte tegevuse loogiline väljund digimaailmas.
  • Kasutajad saavad aru, mis tegevusvaldkonnaga on tegu ja miks see veebileht nende jaoks loodi.
  • Navigatsioon ja ülesehitus on selged ja eesmärgipärased.
  • Pakutakse kasutajale edasisi tegevusi (CTA, ehk call-to-action).

Veebilehe külastusest tekib esmamulje, mis mõjutab seda, kuidas konkreetset brändi nähakse. Mis on veebilehe puhul oluline? Tähtis on kasutajamugavus, teenuste leidmine ja üldine hea väljanägemine. Esimese asjana näeb külastaja veebilehe visuaalset poolt, kuid järgmisena ka kõike muud. Visuaalid ja tekstid peavad moodustama hea terviku, et klient ei lahkuks su lehelt teenust ostmata.

 

Kampaanialeht, mis täidab oma eesmärki

Kampaanialeht on kui maandumisleht, kuhu suunatakse külastajaid läbi interneti-, tele-, raadio- või mõne muu reklaami. See on leht, millel on konkreetne sõnum, kindel eesmärk ja üksainus tegevus.

Mida selgem ja konkreetsem on sinu kampaania-või maandumisleht, seda parem. Külastaja jaoks peab loetud sekunditega selgeks saama, kas tegemist on usaldusväärse lehega. Oluline on see, et info oleks kiirelt leitav ja visuaalne pool meeldiv.

Maandumislehele on vaja ka palju kvaliteetset liiklust-hea võimalus selleks on Google Adwords.


Värskeimad veebilehed ja e-poed