Oma e-pood on ikka küla omast magusam.
Nagu veebilehe tegemine algab analüüsist, algab ka e-poe tegemine esmalt analüüsist. E-poe loomine võib olla küll sprint, ent edukas majandamine eeldab jaksu joosta tervet maratoni. Juba enne starti tuleb teha õiged valikud ja see eeldab hästi tehtud taustatööd.
E-poe loomine võib olla küll sprint, ent edukas majandamine eeldab jaksu joosta tervet maratoni
E-poes ostu sooritamine võiks kulgeda võimalikult sujuvalt ja mugavalt. Ikka selleks, et klient leiaks kiiresti soovitud toote ja saaks takistusteta ostu vormistada.
Potentsiaalsel kliendil tekib juba loetud sekunditega esmamulje sinu kodulehest ja brändist. Siinkohal ongi väga suur roll disainil ja eeltööl. Eeskujulikus e-poes on tooted loogiliselt grupeeritud, toodetel on korralikud tootekirjeldused ja tooted on lihtsalt leitavad.