Kodulehe hind | Täida vormid ja saa teada kodulehe hind | Vvunk

Kodulehe hind

Kodulehe hind sõltub suurelt järgmistest parameetritest

Kui kodulehe eesmärgiks on teenida raha, siis säärase kodulehe loomises osaleb tegelikult vähemalt 4 spetsialisti (copywriter, graafiline disainer, SEO ekspert/analüütik ja veebiarendaja) töö tulem ja arvestama peaks minimaalselt 1 kuu pikkuse valmimisajaga. Kodulehe hind saab paika, kui teed järgnevad rahulikult.

 

    Mis teid huvitab?

    Disainime ja arendame kergesti hallatavaid kaasaegseid veebilehti ja e-poode. Loome sinu ettevõttele visuaalse identiteedi. Tee oma valik.



    Kampaanialeht / Onepager / Kontakt leht, mis täidab oma eesmärki

    Kampaanialeht on kui maandumisleht, kuhu suunatakse külastajad peale internetireklaami, telereklaami või mistahes muu reklaami näitamist. Sellel lehel on konkreetne sõnum, kindel eesmärk ja üksainus tegevus, mida külastajalt oodatakse.

    Kas soovite et meie poolt on ka sisu?

    Loome teile SEO sõbralikud tekstid nii Eesti keeles kui ka Inglise keeles.

    Mis keelne kampaanialeht?

    Veebileht - tegemine algab analüüsist ja peab olema läbimõeldud saavutamaks soovitud eesmärke.

    WordPress veebilehe tegemine algab analüüsist ja peab olema läbimõeldud saavutamaks soovitud eesmärke. Hea veebileht on kasutajate jaoks kasulik, sisukas ja meeldejääv ning veebiomanikule äriliselt kasulik ja lihtsasti hallatav.

    Kas soovite et meie poolt on ka sisu?

    Loome teile SEO sõbralikud tekstid nii Eesti keeles kui ka Inglise keeles.

    Mis keelne on veebileht?

    Kui palju keeli tuleb lisaks?

    Keelte valikul tuleks arvestada potentsiaalsetest veebi külastajatest ja ettevõtte võimekusest pakkuda klienditeenindust vastavas keeles.

    Kui palju on alamlehti ühes keeles?

    Igal e-poel on kohustuslik ostu-ja müügitingimuste leht. Privaatsuspoliitika on kohustslik siis kui mõõdad klientide käitumist. Lisaks tuuakse tavaliselt välja eraldi lehtedel ettevõtte tutvustus, teenused ja kontaktid.

    Lisaks

    Siia on toodud erinevad lisad, mis teevad Teie veebi erilisemaks ja silmapaistvaks. Kui on erisoove, siis lisage need vabas vormis "Sisu" alla.

    Oma e-pood on ikka küla omast magusam.

    E-poe loomine võib olla küll sprint, ent edukas majandamine eeldab jaksu joosta tervet maratoni. Juba enne starti tuleb teha õiged valikud ja see eeldab hästi tehtud taustatööd.

    Kas soovite et meie poolt on ka sisu?

    Loome teile SEO sõbralikud tekstid nii Eesti keeles kui ka Inglise keeles.

    Mis keelne on e-pood?

    Kui palju keeli tuleb lisaks?:

    Keelte valikul tuleks arvestada potentsiaalsetest veebi külastajatest ja ettevõtte võimekusest pakkuda klienditeenindust vastavas keeles.

    Kui palju on alamlehti ühes keeles?

    Igal e-poel on kohustuslik ostu-ja müügitingimuste leht. Privaatsuspoliitika on kohustslik siis kui mõõdad klientide käitumist. Lisaks tuuakse tavaliselt välja eraldi lehtedel ettevõtte tutvustus, teenused ja kontaktid.

    Kui palju on tooteid?

    Toodete arvust sõltub e-poe ülesehitus. suuremad e-poed vajavad kindlasti ka põhjalikumat kategooria puud küljepaanil (sidebar).

    Lisaks

    Siia on toodud erinevad lisad, mis teevad Teie veebi erilisemaks ja silmapaistvaks. Kui on erisoove, siis lisage need vabas vormis "Sisu" alla.

    Visuaalne identiteet ehk logoraamat ehk logo

    Aitame luua brändile, tootesarjale või teenusele meeldejääva visuaalse imago, mis toetab igas puutepunktis pakutava kuvandit. Aitame ka ettevõtte nime välja töötamisel.


    Pakkumise saaja