Te ei vajagi nii detailselt kodulehte, kui esialgu arvasite, ja tegelikult piisab palju vähemast.
Tere tulemast ettevõtluse digitaalsesse maailma!
Kui olete alles alustav ettevõte, võib esimene koduleht ja logo tunduda märkimisväärse kuluna. Kuid võimalik, et te ei vajagi nii detailselt veebilehte, kui esialgu arvasite, ja tegelikult piisab palju vähemast.
Selles blogipostituses selgitame, kuidas luua soodsalt vajaduspõhine veebileht ja logo ning miks tasub vältida liigset keerukust.
Vajalike kodulehe ja logo elementide fookuses hoidmine
Mõelge oma sihtgrupile ja ärimudelile
Esimene samm kodulehe ja logo loomisel on keskenduda olulistele elementidele. Mõelge oma sihtgrupile ja ärimudelile ning valige veebilehel ja logo loomisel vaid need elemendid, mis tõeliselt aitavad täita nende vajadusi ja toetavad teie brändi sõnumit.
Lihtsus kui mõjus disainipõhimõte
Lihtsus on võtmeks soodsale, kuid mõjusale kujundusele.
Lihtsus on võtmeks soodsale, kuid mõjusale kujundusele. Nii koduleht kui ka logo peaksid olema selged, kergesti mõistetavad ja visuaalselt pilku haaravad. Liigne keerukus ei ole mitte ainult kulukas, vaid võib ka külastajaid eksitada.
Kodulehe funktsionaalsuse mõõdukus
Vältige liigset funktsionaalsust, mis ei ole teie ettevõttele praeguses staadiumis hädavajalik.
Vältige liigset funktsionaalsust, mis ei ole teie ettevõttele praeguses staadiumis hädavajalik. Mõelge, milliseid tegevusi soovite külastajaid sooritama panna, ja keskenduge nende funktsioonide arendamisele. Hiljem saate kodulehte täiendada vastavalt kasvavatele vajadustele.
Järkjärguline optimeerimine
Optimeerimine vastavalt tagasisidele ja kasvavatele vajadustele võimaldab teil säästa alguses kulusid
Mõistke, et teie esimene koduleht ja logo ei pea olema täiuslikud. Järk-järguline optimeerimine vastavalt tagasisidele ja kasvavatele vajadustele võimaldab teil säästa alguses kulusid ja arendada oma digitaalset tööriistu etapiviisiliselt.
Vähem on rohkem
Keskenduge lihtsusele ja optimeerige järk-järgult vastavalt kasvavatele nõudmistele
Vajaduspõhine lähenemine esimese kodulehe ja logo loomisele mitte ainult ei säästa kulusid, vaid aitab ka täita olulisi ettevõtlusvajadusi. Ärge mõelge üle funktsionaalsust – keskenduge lihtsusele ja optimeerige järk-järgult vastavalt kasvavatele nõudmistele. Tähtis on, et oleksite leitavad ning veebilehel olevad nupud ja sõnumid täidaksid oma eesmärki – nagu öeldakse, peitub lihtsuses võlu.
Kasutage neid praktilisi näpunäiteid ja alustage oma ettevõtte nähtavaks toomist nutikalt!