Tööprotsess
Audit ja mõõtmisplaani koostamine
Lähtudes teie veebilehe eripäradest, kaardistame vajadused ja koostame mõõtmisplaani, et kõik mõõtmist vajav saaks mõõdetud. Teie ärivajadustest lähtuvalt auditeerime praegust analüütika seadistust, kaardistame kõik puudujäägid ja võimalused seadistuses, alates andmete kogumisest kuni aruannete koostamiseni. Koostame mõõtmisplaani ettepaneku.
Analüütika seadistamine
Vastavalt kinnitatud mõõtmisplaanile seadistame Google Tag Manageriga andmete kogumise. Järgime Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärust (GDPR) ning pakume teie veebilehe külastajatele võimalust nõustuda või keelduda küpsistest, et tagada andmete kogumise ja töötlemise täielik vastavus kõigile nõuetele.
- Google Analyticsi konto seadistamine
- Veebiküpsiste haldamise seadistamine
- Lõpptegevuste mõõtmine (Key Events, vana nimega Conversion Tracking)
- E-poe tegevuste mõõtmine (toodete vaatamine, ostukorvi lisamine, ostmine jne.)
- Google Analyticsi ühendamine Google Adsi, Search Console, Facebook Pixeli jt. platvormidega
- Täiustatud mõõtmise seadistamine (Enhanced Measurement)
- Kohandatud määratluste konfiguratsioonid (Custom Definitions)
- Domeeniülesed jälgimised (Cross-Domain Tracking)
- Andmete filtreerimise seadistused (Data Filtering)
- Andmete säilitamise seadistused (Data Retention Configurations)
Raportite loomine
Standardina ei ole Google Analyticsis kõiki vajalikke raporteid. Koostame teie vajadustest lähtuvalt korrektsed raportid, mis annavad selge ülevaate kasutajate teekondadest ja müügilehtritest (Funnel Tracking). Vajadusel koostame erinevate osakondade jaoks vajalikud raportid.
Testimine ja käivitamine
Testime testostude ja päringutega kogu seadistust, alates Google Tag Managerist ja Google Analyticsist kuni Facebook Pixeli ja kliendihaldustarkvarani välja. Saate olla veendunud, et kõik andmed on korrektsed ja kõik, mis väärib mõõtmist, on mõõtma pandud. Käivitame tehtud seadistused.
Tööde üleandmine ja kasutamise koolitus
Dokumenteerime kogu seadistuse ja esitame tehtud töö. Vajadusel koolitame teid ja teie meeskonda kasutama kogutud andmeid viisil, mis annab maksimaalse ülevaate kõikidele asjaosalistele, alates ostujuhtidest kuni klienditoeni. Oleme telefonikõne kaugusel ka peale tööde üleandmist.
Otsite professionaalset abi Google Analyticsi seadistamisel?
Kirjutage meile oma soovidest ja leiame just teile sobiva lahenduse. Vajaduste kaardistamisest ja mõõtmisplaani koostamisest, kuni tööde üleandmiseni, võtab kogu protsess aega maksimaalselt 14 tööpäeva.
Miks on Google Analytics vajalik?
Google Analytics on hädavajalik tööriist veebilehtedele ja e-poodidele, kuna see pakub süvitsi minevat teavet külastajate käitumise ja saidi toimimise kohta. Toome välja peamised põhjused, miks Google Analytics on vajalik.
Külastajate käitumise analüüs
Google Analytics võimaldab teil jälgida, kuidas külastajad teie veebilehega suhtlevad, sealhulgas milliseid lehti nad vaatavad, kui kaua nad seal viibivad ja milliseid tegevusi nad lehel teevad. See teave aitab teil mõista, millised osad teie veebilehest on kõige populaarsemad ja kus külastajad võivad leida takistusi.
Müügilehtrite ja konversioonide jälgimine
E-poodide ja ka lihtsamate veebilehtede jaoks on Google Analytics hädavajalik, et jälgida müügilehtrite efektiivsust ja konversioonide määrasid. Saate selgeks, kuidas külastajad teie saidile jõuavad ja kuidas nad ostuteekonnal liiguvad, mis aitab teil optimeerida müügiprotsessi ja suurendada müüki.
Turunduskampaaniate tõhususe mõõtmine
Google Analytics pakub võimalust jälgida ja hinnata erinevate turunduskampaaniate efektiivsust. Saate teada, millised reklaamikanalid toovad kõige rohkem liiklust ja millised kampaaniad on teie eesmärkide saavutamisele kõige rohkem kaasa aidanud.
Eesmärkide ja KPI-de seadmine
Google Analytics võimaldab teil seadistada ja jälgida paika pandud eesmärke (KPI-d), et mõõta oma veebilehe või e-poe edu. Saate jälgida, kas teie külastajad täidavad määratud eesmärke, näiteks uudiskirjaga liitumist, toote ostu või kontaktivormide täitmist.
Kasutajate demograafilised andmed
Google Analytics annab ülevaate külastajate demograafilistest andmetest ja nende huvidest. Teave nagu vanus, sugu ja geograafiline asukoht aitab teil luua sihitud turundusstrateegiaid ja kohandada oma veebilehte, et paremini vastata teie sihtgrupi vajadustele.
Google Analytics on seega vajalik tööriist, mis aitab teil teha andmepõhiseid otsuseid, optimeerida oma veebilehte ja turundustegevusi ning saavutada teie äri eesmärke.