Logo kujundamine ja visuaalne identiteet
Logo on esimene visuaalne samm oma brändi suunas. Selget sõnumit edastav tervik, mille abil oma teenusele või tootele täiendavat tõuget ja erisust anda. Ettevõtlusega alustades võib tihti olla puudus rahalistest vahenditest, et luua oma brändile korralik ja meeldejääv logo. Siiski ei ole see koht, mille arvelt kokku hoida. Miks?
Hästi kujundatud logo toob kaubamärgile tuntust ja usaldust. Läbimõeldud logo mõjub professionaalselt, kuna peegeldab ettevõtte väärtusi tulevastele klientidele võimaldades samas eristuda ka konkurentidest.
Loome brändile, tootesarjale või teenusele meeldejääva logo ja visuaalse identiteedi. Loome logo, mis jääb meelde, tekitab usaldust ja aitab ettevõttel silma paista.
Kaasame kliendi logo loomise tööprotsessi juba alates briifist. Põhjalik sisend tagab logo disaini vastavuse brändi visioonile.
Logo disain alustavale ettevõttele
Alustava ettevõtjana vajad kindlasti professionaalset logo. Pakume kvaliteetset logo kujundamist vastavalt vajadustele ja failiformaate nii trüki kui ka digikanalitesse kasutamiseks.
Koostöös leiame parimad võimalikud lahendused just alustava ettevõtte logo disainile.
- Loome logo koos ülevaatliku juhendi või logoraamatuga, mida saame hiljem vajaduspõhiselt täiustada.
- Vajaduspõhine lähenemine – loome logo variatsioonid, millest piisab turule sisenemiseks.
Võta ühendust ja leiame koostöös parima lahenduse.
Logoraamatu ehk CVI koostamine
Logoraamat ehk corporate visual identity (CVI) on oluline käsiraamat, mis määratleb ettevõtte visuaalse identiteedi elemendid ja nende kasutamise reeglid. Annab ettevõttele ühtse ja äratuntava visuaalse keele ning tagab järjepidevuse kõigis brändi kommunikatsioonikanalites.
- Eesmärk ja sisu: Põhjalik logoraamat algab ülevaatega ettevõtte brändi identiteedist, sealhulgas selle väärtustest, missioonist ja visioonist. Seejärel esitatakse üksikasjalikult ettevõtte logo, värvipaleti, tüpograafia ja graafika elementide kasutamise juhised.
- Logo: Logo on ettevõtte visiitkaart ja peamine visuaalne sümbol. Logoraamatus tuleks esitada logo erinevad versioonid (nt. värviline, mustvalge) ning selgitada nende kasutamise konteksti ja reegleid.
- Värvipalett: Värvivalik mängib olulist rolli brändi tunnustamisel ja emotsionaalse seose loomisel sihtrühmaga. Logoraamatus peaks olema selgelt välja toodud ettevõtte ametlikud värvid, nende värvikoodid ja kasutamise juhised erinevates kontekstides.
- Tüpograafia: Valitud fontidega luuakse ettevõtte kirjatüüpiline stiil, mis peab olema kooskõlas brändi iseloomu ja sõnumiga. Logoraamatus kirjeldatakse, milliseid fonte kasutatakse pealkirjades, põhitekstis ja muudes kontekstides ning kuidas neid omavahel kombineerida.
- Graafika elemendid: Lisaks logole ja värvidele võib brändi visuaalset identiteeti täiendada erinevate graafiliste elementidega, nagu ikoonid, mustrid või tekstuurid. Logoraamatus tuuakse välja, kuidas neid elemente kasutada ja millisesse konteksti need sobivad.
- Järjepidevus ja rakendamine: Lõpuks rõhutatakse logoraamatus järjepidevuse tähtsust ning antakse praktilised juhised, kuidas brändi visuaalset identiteeti rakendada erinevates olukordades, sealhulgas veebis, trükistes, reklaamides ja sotsiaalmeedias.
Logoraamatu olulisus brändi juhtimisel
Logoraamat on oluline tööriist brändi juhtimisel ja arendamisel, kuna aitab luua ja säilitada ettevõtte visuaalset identiteeti ning tagada järjepidevuse kõigis brändiga seotud materjalides ja kommunikatsioonikanalites. Siin on mõned põhjused, miks logoraamat on äärmiselt oluline:
Logoraamat aitab luua ühtse ja järjepideva visuaalse identiteedi, mis aitab brändil eristuda ja tugevdada oma kohalolekut turul. Kõigi brändiga seotud materjalide, sealhulgas veebilehtede, reklaamide, trükiste ja sotsiaalmeedia postituste järjepidev kasutamine aitab luua usaldusväärsust ja äratuntavust.
Kui brändi visuaalne identiteet on järjepidev ja hästi kujundatud, suureneb klientide usaldus brändi vastu. Ühtse visuaalse keele kasutamine näitab professionaalsust ja kvaliteeti ning aitab luua tugevat sidet sihtrühmaga.
Kokkuvõttes on logoraamat oluline vahend brändi kujundamisel ja tugevdamisel ning aitab tagada brändi visuaalse identiteedi järjepidevuse ja selguse kõigis suhtluskanalites.
Loe lisaks