10 asja, mida küsida uue veebisaidi hinnapakkumiste hankimisel | Vvunk
Mis on seo?

10 asja, mida küsida uue veebisaidi jaoks hinnapakkumiste hankimisel

1. Mis on Hind?

Hind võib olla nii kliendi kui ka veebidisaini ettevõtte jaoks kõige vihastavam asi. Hinnal on palju variante ja see on tõesti projektiti erinev. On tõsi, et mõnel kliendil kulub üsna palju rohkem aega kui teistel, isegi kui töömaht on peaaegu identne. Kuid hea veebidisaini ettevõte töötab hinnakujunduse kaudu keskmise kasumlikkuse alusel ning on oma hinnangutega äärmiselt selge ja täpne.

Punane lipp: kui ettevõte esitab ettepaneku suure hinnangulise vahega (nt 5000–10 000€ ), olge ettevaatlik. Tavaliselt tähendab see, et neil pole tegelikult plaani ja nad ei tea, kuidas nad süsteemi üles ehitavad. Pöörake tähelepanu ka üldisele “tunnihinnale”.

Mida täpsem on töö ulatus, seda täpsem peaks ettevõte olema üksikasjaliku hinnapakkumise esitamisel.

Märkus. See kehtib tavaliselt väga lihtsate veebisaitide jaoks. Suuremate tarkvarakoosluste või ainulaadsete, palju ebaselgust tekitavate projektide puhul on mõnikord tunnihinnad ainsaks võimaluseks. Kokkuvõte: mida täpsem on töö ulatus, seda täpsem peaks ettevõte olema üksikasjaliku hinnapakkumise esitamisel.

Vvunk teeb: hoiame oma hinnakujunduse nii läbipaistva kui võimalik. Jälgime iga projekti kasumlikkust ja kohandame aeg-ajalt oma hinda vastavalt sellele. Meie päringu vormidest saate selgitavat infot erinevate veebilehe osade kohta.

 

2. Milline võiks olla ajaskaala?

On võimatu omada täpset ajakava, mis ei kajasta selgelt protsessi, mida veebiarendus ettevõte kavatseb kasutada.

Ajaskaala ja protsess käivad käsikäes. On võimatu omada täpset ajakava, mis ei kajasta selgelt protsessi, mida veebiarendus ettevõte kavatseb kasutada. Ajaskaalal ei pea olema ettepanekusse lisatud täpseid kuupäevi, kuid siin peaksid olema vähemalt ootused. Teisisõnu, kas ettepanekul on selged sammud ja etapid? Ja kas neil etappidel on selge ajakava?

Punane lipp: suurim punane lipp, mida oleme ajaskaala osas näinud, on lihtsalt ettevõtte tundlikkus e-kirjadele ja telefonikõnedele. Teine suurim punane lipp, mida oleme näinud, on ajaskaala enda ebaselgus. Kui allkirjastate lepingu täna, kas on selge, mille kallal peaksite (kliendina) töötama? Ja kas on selge, millal võite oodata esimest mustandit?

Vvunk teeb: iga ettepaneku esitamisel määratleme selgelt, kui kaua meie protsessi iga etapp aega võtab. Näiteks strateegia jaoks kulub tavaliselt 1 nädal.  Kavand 1 nädal. Arendus 2 nädalat ja nii edasi. Anname kliendile ka kliendile juhised, mis tempos võiks olla tagasiside põrgatamine.

3. Mis on protsess?

Veebidisaini ettevõtte protsess ei peaks hõlmama ainult samme, mida me kõik läbime, vaid ka seda, miks me seda sammu läbime.

Ärge kartke siin üksikasjalikke küsimusi esitada. Veebidisaini ettevõtte protsess ei peaks hõlmama ainult samme, mida me kõik läbime, vaid ka seda, miks me seda sammu läbime. Miks peaksime enne projekteerimist traatraami ehitama? Miks peaksime sisu hankima enne ehitamist? Millised on selle protsessi tulemused ja kuidas seda arendati?

Punane lipp: see samm on tõenäoliselt kõige haruldasem samm, mille veebidisaini ettevõte õigesti teeb. See on peamiselt tingitud asjaolust, et enamik veebisaite loovaid ettevõtteid ei loo LIHTSALT veebisaite, vaid pakuvad palju muid teenuseid ja seega on iga protsess rohkem üldistatud kui spetsialiseerunud. Protsess peaks olema täpsem kui „1. samm: strateegia; 2. samm: ehitamine; 3. samm: käivitage!”. See ei ole protsess, see on tunnuslause.

VVunk teeb: kuna loome ainult veebisaite, täiustatakse meie protsessi pidevalt, et kliente paremini teenindada. Käime selgelt läbi oma protsessi kõik etapid alates esimesest telefonikõnest.

4. Milliseid strateegiaid ja raamistikku kasutate?

See on suurepärane küsimus, sest saadud vastus näitab tavaliselt, kui kohandatud ja paindlik teie uus veebisait on. Kui veebidisaini ettevõte kavatseb osta valmis teema ja toppida teie sisu sellesse, pole strateegial ja raamistikul tegelikult tähtsust, sest seda ei saa niikuinii muuta.

Punane lipp: otsige disainereid, kes alles ehitavad midagi, et see ilus välja näeks. Pidage meeles: “Originaalsus ei ole disaini peamine eesmärk, vaid tõhusus.” – Seth Godin. Kui teilt pole kunagi küsitud uue saidi eesmärke, võite eeldada, et te neid ei saavuta.

Vvunk teeb:kasutame veebisaidi loomisel Underscores.me-i raamistikku. See võimaldab meil luua visuaalselt narratiivi, mis saavutab kõigepealt eesmärgid. Kuna  loome ise Teemasi WordPressis, siis saame olla paindlikud jaotiste teisaldamisel ja saitide loomisel, mis saavutavad eesmärke, selle asemel, et toppida sisu staatilisesse teemasse, mida ei saa muuta.

5. Milliseid tehnoloogiaid kavatsete kasutada?

Isegi kui te ei tea parimat lahendust, veenduge, et nad on sellele enne alustamist mõelnud.

Seda on oluline küsida, sest see näitab tavaliselt, kui kaua kulus veebidisainifirmal esialgsel kõnel või koosolekul välja toodud probleemide uurimiseks. Veenduge, et veebidisainerid saaksid kristallselged vastused, kui küsite neilt selliseid küsimusi nagu: “Kuidas kavatsete meie e-poodi välja ehitada?” või “Kas kavatsete uuel saidil kasutada tööpakkumise funktsiooni ehitamiseks pistikprogrammi? Kui jah, siis milline pistikprogramm”. Isegi kui te ei tea parimat lahendust, veenduge, et nad on sellele enne alustamist mõelnud.

Punane lipp: ärge laske end nende vestluste kaudu hirmutada. Kui tunned, et sind müüakse maha, mitte ei õpetata, jookse. Hankige selgeid vastuseid ja viidake nendele vastustele teiste ettevõtetega või Google’i otsingu kaudu.

Vvunk teeb: anname endast parima, et läheneda igale ettepanekule õpetaja südamega.

 

6. Milline on pideva toe, hoolduse, turvalisuse ja värskenduste plaan?

Kuid isegi kui see kõik läheb suurepäraselt ja ei ole plaanis seda saiti pikalt hooldada, kukub see kuude jooksul läbi.

Oletame, et valite veebi agentuuri ja nad teevad kõik õigesti. Nad ehitavad õigel ajal välja kauni saidi, mis saavutab eesmärgid, nendega on hea töötada, nad on korraliku hinnaga ning suurepärased õpetajad ja suhtlejad. Kuid isegi kui see kõik läheb suurepäraselt ja ei ole plaanis seda saiti pikalt hooldada (või koolitust selle kohta, kuidas oma uut saiti redigeerida), kukub see kuude jooksul läbi.

Punane lipp: ärge laske end petta kasutades süsteemi, mida pole lihtne ise värskendada. Veenduge, et iga suurema katastroofi jaoks oleks olemas plaan. Veenduge, et teie veebiarendajal oleks kaitsev mänguplaan.

Vvunk teeb: Veebilehe ülesehitusel võtame sihiks, et klient saaks ise oma jõududega teha elementaarsed värskendused. Samuti pakume oma klientidele kuumakse põhist veebihooldus teenust.

 

7. Mida nõutakse/oodatakse minult (kliendilt) vs sinult (veebidisainerilt)?

Veenduge, et saadud ettepanek juhiks selgeid ootusi tööle, mida teete kliendina, võrreldes veebidisaineri tööga.

Punane lipp: veenduge, et veebidisainer vastaks “sisuküsimusele” ja tal oleks plaan, kuidas peate olema kaasatud.

Vvunk teeb: Kliendilt ootame probleemi püstitust. Vvunk pakub lahenduse.

 

8. Mida garanteerite vs mida ei garanteeri (SEO)?

Kas ettevõte, mille te palkate, on ka turundusettevõte

See samm vastab tavaliselt SEO ja liikluse küsimusele. Kas ettevõte, mille te palkate, on ka turundusettevõte (tavaliselt suunavad turundus- ja SEO-ettevõtted kasutaja saidile ja aitavad saidil tõhusamalt töötada). Või ettevõte (ja pakkumine) arvestab ainult saidi ehitamisega?

Punane lipp : kui veebidisainer lubab silmapaistvaid SEO või liikluse tulemusi, olge ettevaatlik.

Vvunk teeb: Vvunki arendatud veebilehtedel on SEO osa kohustuslik – me ei anna lehte üle ilma SEO seadistuseta. Märksõna analüüsiga anname ausa hinnagu kliendile arendatava veebilehe välja tulemise tõenäosuse. Samuti kasutame koostööd partneritega erinevaid tööriistu, et leht oleks googles esireas.

 

9. Jooksvad tasud?

Veenduge, et käimasolev töö on selgelt määratletud ja kas tekib kliendile põsikulusi seoses tasuliste pistikprogrammidega.

Punane lipp: ärge takerduge uude veebisaiti, mida te ei saa kontrollida, ja peate väiksemate muudatuste tegemisel suuresti lootma veebidisainerile. See läheb KIIRESTI kalliks.

Vvunk teeb: Pakume kuumakse põhist veebihooldus teenust, mis sisaldab ka kindla arvu tunde arendus töid.

 

Mis on seo?10. Kes seda tööd teeb?

Veenduge, et teid ei müüdaks üles ega tellitaks väljastpoolt, kui te pole sellest täiesti teadlik.

Punane lipp:  kui teid tellitakse allhanke korras, veenduge, kes tegelikult tööd teeb ja nende tulemusi.

Vvunk teeb: pakub täislahendust majasiseselt – veebidisain, arendus, logo, logoraamat, SEO, veebitekstid. Lisaks koostöös koostööpartneriga Google reklaami.